Tiiättekö mitä. Tämä pyörä on ostettu saman vuoden syksyllä kuin Langster eli 2009. Pitihän sitä maastoon päästä ajamaan. Mut enhän mä sit koskaan sillee ajanu. Aina kävin sen kerran pari alkukaudesta ja sit se oli siinä. Enkä edes varsinaisesti menny mettään, hiekkateitä ajelin ja totesin, että maastopyörä ei ole mun juttu.

Toki, talvi 2009-2010, ajoin tällä Trekillä koko talven. Seuraavana talvenahan siirryin sit fixiin.

Mut aina silloin tällöin tällä tulee kuitenkin ajeltua, ja ajaahan tällä poika. Ei tarvinnu hälle ostaa pyörää.

Täksi talveksi heivasin mäkeen MaraWintterit ja ostin kunnon rinkulat eli Ice Spiker Pro't. On muuten aikas hyvät renkaat. Tänään viimeksi ajelin noilla ja luulen, että fiksillä olis ollu hankalampaa. Eli jotta tämäkin pyörä saa ansaitsemansa arvostuksen ja että se lasketaan yhdeksi pyöräksi taloudessa (tai siis minun) niin siksi tämä postaus.

Kammet on uusittu ja vaijerit. Toiset kiekot hankittu. Tanko kavennettu 6 cm (se oli silloin heti alussa). Ja takalokarin virittelin kun niitä lokareita ilmaantu tässä joskus.

Kaksi kuvaa: eka se ihan eka, näyttää aika karsealta.
Toinen kuva uusilla talvirunkuloilla.
Aika iso ero, kun tuota stemmiäkin on laskettu alaspäin ja vielä käännetty toisin päin.

2009 trek

2016 trek isp